Μεταφορά Τεχνολογίας & Υποστήριξη Καινοτομίας στην Πράξη

World of Private Label: Επιχειρηματική αποστολή στον κλάδο της ιδιωτικής ετικέτας

Ημερομηνία Εκδήλωσης: 24/5/2012

Ευκαιρίες δικτύωσης και ανάπτυξης επιχειρηματικών συνεργασιών στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας θα έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στην επιχειρηματική αποστολή που διοργανώνεται κατά τη διάρκεια της έκθεσης WORLD OF PRIVATE LABEL στις 22-23 Μαΐου 2012 στο Αμστερνταμ της Ολλανδίας. H επιχειρηματική αποστολή διοργανώνεται από το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ και το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδας (ΣΒΘΚΕ), μέλη του ευρωπαϊκού δικτύου επιχειρηματής υποστήριξης Enterprise Europe Network - Hellas καθώς και από τον Ολλανδικό οργανισμό Agentschap NL EVD International. Λίγα λόγια για τον κλάδο Η έκθεση είναι η σπουδαιότερη διεθνής έκθεση στο χώρο της ιδιωτικής ετικέτας στον κόσμο και διοργανώνεται κάθε χρόνο τα τελευταία 26 χρόνια στην Ολλανδία. Το 2012 αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 3600 εκθέτες καθώς και 10.000 επισκέπτες από όλο το κόσμο. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν μεγάλο μερίδιο αγοράς σε όλη τόσο στη Δυτική Ευρώπη, όσο και στις αναδυόμενες αγορές λιανικής της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης. Σήμερα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχούν στο 40% του συνόλου των προϊόντων που πωλούνται συνολικά στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο και διαθέτουν επίσης ισχυρή παρουσία στις αναδυόμενες αγορές λιανικής, όπως η Πολωνία, η Δημοκρατία της Τσεχίας, η Σλοβακία και η Τουρκία. Η ανάπτυξη αυτή δημιουργεί μια σταθερή βάση οικονομικής ανάπτυξης, που στηρίζεται στην καινοτομία στο λιανικό εμπόριο. Στην Ελλάδα σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, τα νοικοκυριά βρίσκουν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τη λύση απέναντι στην οικονομική ύφεση και στις αυξημένες καταναλωτικές δαπάνες. Ένα στα πέντε προϊόντα που επιλέγουν από τα σούπερ μάρκετ είναι «ανώνυμα», καθώς κοστίζουν σημαντικά χαμηλότερα συγκριτικά με τα αντίστοιχα επώνυμα. Αναμφίβολα, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ πολλές μεταποιητικές μονάδες εξαρτούν την ύπαρξή τους ακριβώς από την παραγωγή αυτών των ειδών. Οφέλη συμμετοχής στην επιχειρηματική αποστολή Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα:
  • Να προσεγγίσουν νέους πελάτες, να εντοπίσουν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, να διευρύνουν το δίκτυο των επαφών τους.
  • Να προχωρήσουν σε επιχειρηματικές συνεργασίες στον ευρωπαϊκό χώρο. Κόστος συμμετοχής Η συμμετοχή στην διαδικασία διαμεσολάβησης (matchmaking) της επιχειρηματικής αποστολής δε βαρύνεται με κόστος. Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εισόδου στην έκθεση. Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα. Χρονοδιάγραμμα
  • 16 Απριλίου 2012: Προθεσμία υποβολής επιχειρηματικού προφίλ
  • 16 Μαΐου 2012: Προθεσμία για προγραμματισμό συναντήσεων
  • 22-23 Μαΐου 2012: Διεξαγωγή επιχειρηματικής αποστολής Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επικοινωνήσουν με τον κ. Παναγιώτη Ιγνατιάδη (2810 391954), ώστε να προγραμματίσουν κατ' ιδίαν συναντήσεις με τους εταίρους της επιλογής τους. Πληροφορίες Παναγιώτης Ιγνατιάδης, Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης E-mail: ignatiadis@help-forward.gr Τηλ: (+30) 2810 39 19 54 Στέλλα Βαϊνά, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδας (ΣΒΘΚΕ) E-mail.:svaina@sbtke.gr Τηλ.: 24210 29407-8

     

    Πόρισμα

    Με τη παρουσία 30 ελληνικών επιχειρήσεων (κυρίως από το χώρο των τροφίμων και ποτών)ολοκληρώθηκε η επιχειρηματική αποστολή κατά τη διάρκεια της έκθεσης PLMA: World of Private Label που έλαβε χώρα στο εκθεσιακό κέντρο RAI του Άμστερνταμ από 22-23/05/2012. To Δίκτυο ΠΡΑΞΗ βοήθησε τις ελληνικές επιχειρήσεις στην πραγματοποίηση διμερών επιχειρηματικών συναντήσεων. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 20 συναντήσεις με επιχειρήσεις και φορείς από την Ιταλία, τη Γερμανία, την Αίγυπτο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Κύπρο. Οι κύριες διαπιστώσεις της αποστολής θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στα παρακάτω σημεία: α) Ο χώρος της ιδιωτικής ετικέτας είναι ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος κλάδος της λιανικής με πολλές αλυσίδες supermarkets,υπεραγoρών, discount centres κτλ να αναπτύσουν έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα με εστίαση τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών. β) Η παρουσία των επιχειρήσεων στον κλάδο της ιδιωτικής ετικέτας από την Ασία (Κίνα, Ταιβάν, Ινδία) έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτή λόγω του κόστους και των χαμηλών τιμών.(Η επόμενη έκθεση PLMA θα γίνει τον Δεκέμβριο του 2012 στη Σαγκάη της Κίνας) γ) Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων υπήρξε έντονος προβληματισμός για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και τη δυνατότητα έγκαιρης εκπλήρωσης των συναλλαγών και παραγγελιών από ελληνικές επιχειρήσεις από ξένες αγορές.